• +48 880 478 093
  • kontakt@newentertainment.pl
  • Facebook
  • Linkedin
New Entertainment
  • Strona główna
  • O nas
  • Oferta gier rozrywkowych
  • Ogłoszenie ofertowe
  • Kontakt
Menu
26mar
/ 0
/ Karol Siódmiak

PubCrime – nowa rozrywka New Entertainment

Po miesiącach testów wreszcie możemy ogłosić, że powstał nowy produkt naszej firmy – gra PubCrime. Pierwsze rozgrywki odbędą się 5 kwietnia w sześciu miastach – Bydgoszczy, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu – dokładną rozpiskę można znaleźć na https://pubcrime.pl/gdzie-gramy/ Skąd pomysł na nową rozrywkę? Nasz...

Rozrywka, Z życia firmy

Read More
15paź
/ 0
/ Zuzanna Różycka

Przepis na sukces, czyli jak zwiększyć apetyt klientów branży gastronomicznej

Choć mogłoby się wydawać, że logiczną odpowiedzią na powyższe pytanie jest: po prostu dobrze gotować, nie jest ona wcale tak oczywista. Kiedy początkujący restauratorzy czy właściciele barów, kawiarni, pubów, foodtracków i każdego innego miejsca, w którym można coś przekąsić, tworzą biznesplan, prawie zawsze zaczynają...

Doradztwo, Gastronomia

Read More
27wrz
/ 0
/ Kasia Masełko

Pojedynek Public Relations i marketingu

Chyba każdy z nas słyszał choć jedno z pojęć wymienionych w tytule. Niektórzy używają je zamiennie, inni natomiast twierdzą, że to dwie odrębne dziedziny. Faktem jest, że przenikają i łączą się wzajemnie. Jednakże warto poświęcić chwilę na zdefiniowanie cech charakteryzujących marketing i Public Relations....

Marketing, Public Relations

Read More
17wrz
/ 0
/ Karol Siódmiak

Czy płacić za reklamy lokalu gastronomicznego w Social Media?

Obecnie z Facebooka na całym świecie korzysta ponad 2 miliardy osób, natomiast np. z Instagrama 800 milionów – zwłaszcza ludzi młodych. Można więc śmiało stwierdzić, że są to kanały, które powinny zawrzeć się w strategii marketingowej lokalu gastronomicznego – możemy tam przecież tworzyć wydarzenia,...

Gastronomia, Marketing

Read More

Ostatnie wpisy

  • PubCrime – nowa rozrywka New Entertainment
  • Przepis na sukces, czyli jak zwiększyć apetyt klientów branży gastronomicznej
  • Pojedynek Public Relations i marketingu
  • Czy płacić za reklamy lokalu gastronomicznego w Social Media?

Najnowsze komentarze

    Kategorie

    • Doradztwo
    • Gastronomia
    • Marketing
    • Public Relations
    • Rozrywka
    • Z życia firmy
    • Copyright © 2018 by New Entertainment
    • Polityka prywatności
    • Design by 10Rano
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności